Підписатися на RSS

Новини

Державна кваліфікаційна атестація учнів

       25.04.2017 року в Нетішинському професійному ліцеї відбулась державна кваліфікаційна атестація учнів групи № 401 професії «Слюсар з ремонту автомобілів, водій автотранспортних засобів категорії «С». На ДКА була присутня комісія у складі заступника директора з навчально-виробничої роботи Павлюк А. В., заступника директора з навчальної роботи Крученик Г. Ф., методиста Оверчук О...

Відкриття композиційно-меморіального комплексу.

06.04.2017 р. в Нетішинському професійному ліцеї відбулось відкриття композиційно-меморіального комплексу пам'ятних дощок загиблим героям Защику Віктору, Чаплінському Володимиру та Полякову Дмитру.    Дякуємо всім, хто прийшов вшанувати память загиблих, адже пам'ятати героїв – наш священний обов’язок! Небесна Сотня з білих журавлів, Душа яких летить під небесами. Ніхто із вас вмирати не хотів, Хай вічна пам’ять лишиться за вами, Герої не вмирають і не вмруть...

Обласний огляд художньої самодіяльності в НПЛ.

«Кохання врятує світ» 05.04.2017 р. в Нетішинському професійному ліцеї відбувся обласний огляд художньої самодіяльності.       Святкову концертну програму «Кохання врятує світ» розпочав ансамбль працівниць ліцею «Берегиня». Виступи вокального ансамблю «Сувенір» та номери учасниць малих вокальних форм, солістів оцінювало компетентне журі з Хмельницького центру естетичного виховання учнівської молоді...

Майстер клас з виготовлення квітів.

Сьогодні все більшої популярності набувають вироби з гофрованого паперу. Це легко пояснити досить простою технікою виконання і оригінальністю готових виробів. Як з гофрованого паперу своїми руками зробити півонію? Технік її виготовлення досить багато. Всі вони досить прості, а в результаті виходить гарна і ніжна квітка. Їх використовують для прикраси приміщень, для оформлення подарункових упаковок, більш того, це відмінний спосіб провести час з дитиною і виготовити що-небудь яскраве і оригінальне...

Тренінгове заняття: Здорові, щасливі, веселі разом протидіємо кібербулерам.

24 03. 2017 року було проведено тренінгове заняття: Здорові, щасливі, веселі разом протидіємо кібербулерам. Основною метою заняття є: - набуття учнями досвіду суспільної активності через організацію сумісної діяльності, яка є одночасно і навчальною і практичною; - усвідомлення учнями власної відповідальності за випадки булінгу у колективі; - розуміння необхідності співпраці для вирішення проблем подолання...

«Хочемо дихати чистим повітрям»

17.11.2016 року була проведена акція «Хочемо дихати чистим повітрям» Під девізом «Яблучка корисніші для зубів, ніж цигарки». Волонтери збирали кошти на озеленення подвір’я нашого ліцею, зокрема на закупівлю весною саджанців яблунь. 24.03.2017 року були закуплені саджанці яблунь та висаджені на подвір’ї ліцею.   ...

Анкетування «Я і соціальні мережі»

В Мережі з'явилася гра, яка підштовхує підлітків до самогубства. Псевдодрузі вислуховують їхні проблеми, а потім переконують, що вони нікому не потрібні і вихід з будь-якої ситуації лише один - звести рахунки з життям. З 27.02. по 10.03.2017 року було проведено анкетування учнів ліцею «Я і соціальні мережі» з метою з’ясувати відношення учнів до комп’ютерних ігор, зокрема: «Синій кит», «Розбуди мене о 4:20», «Тихий дім» та реагування підлітків на тих, хто зацікавився цими іграми...

Весняна лісокультурна кампанія

Весняна лісокультурна кампанія 10.03.2017 року з ціллю надання допомоги Комарівському лісництву Славутського лісгоспу учні Нетішинського професійного ліцею професії «Кухар. Офіціант» разом з майстрами виробничого навчання Шпак Ларисою Павлівною, Новіткевич Світланою Вікторівною та директором Осадчим Олександром Борисовичем, були залучені до посадки лісових культур у рамках акції «Майбутнє лісу в твоїх руках»...

Тренінгові заняття на тему «Життя – найцінніша цінність людини»

  Зважаючи на те, що у соцмережах розпочалося активне розповсюдження небезпечних ігор для підлітків, в групах №404, 501, 502, 504, 601, 603, були проведені тренінгові заняття на тему «Життя – найцінніша цінність людини», під час яких використовувались такі форми і методи роботи як: мозковий штурм, образотворча терапія, ліплення. В процесі занять учні виясняли. Кому  вигідно створювати такі ігри, чому саме на підліткову аудиторію вони розраховані, кого обирають з цієї аудиторії...