/Files/images/k_avtoslyusarnih_distsipln/DSCN0208.JPG

Тема досвіду: Активізація пізнавальної діяльності учнів на уроках виробничого навчання шляхом використання сучасних технічних засобів навчання

Об’єкт досвіду: Косік Петро Андрійович, 1955 р.н., освіта – вища, педагогічний стаж – 9 років, 11 тарифний розряд майстра виробничого навчання.

В 1986 році закінчив Хабаровський політехнічний інститут за спеціальностю «Автомобілі та автомобільне господарство».

В Нетішинському професійному ліцеї працює майстром виробничого навчання з 2010 року.

Адреса досвіду: 30100, Хмельницька область, м. Нетішин, пр-т Незалежності, 2.

Роки вивчення та рік оформлення досвіду: 2014-2015 рр.

Аналізуючи зміни, що відбуваються в суспільстві і зокрема в галузі автомобілебудування, необхідно оновлювати інноваційними технологіями навчально-виробничий процес. Майбутній робітник повинен бути й не тільки грамотним, а й компетентним, тобто вміло використовувати одержані знання в умовах сучасного виробництва, чітко орієнтуватися у виробничій ситуації, вирішувати виробничі проблеми. Для підготовки спеціалістів такого рівня необхідно забезпечити учнів міцною системою знань з професії і виховати в них трудових підхід до пізнавальної і практичної діяльності.

Основною метою своєї роботи майстер вважає досягнення високого рівня практичної підготовки учнів в умовах сучасного виробництва, акцентуючи увагу на особистісно-зорієнтований підхід у викладанні.

Уроки виробничого навчання проводить на високому рівні, добре володіє навчальним матеріалом, використовує інноваційні педагогічні та виробничі технології, різноманітні активні форми та прийоми роботи для активізації пізнавальної діяльності учнів. Уміє зацікавити аудиторію завдяки власному досвіду, постійному самовдосконаленню, проходженню стажування на підприємствах міста та регіону, вивченню досвіду колег.

Під час ведення освітньої діяльності враховує сучасні вимоги до проведення уроків виробничого навчання, а саме:

- розробляє практичні завдання на декілька рівнів згідно ДСПТО, враховуючи творчі здібності кожного учня;

- розробляє інструкційні картки до практичних завдань;

- формує в учнів самостійність та творчу активність, позитивні мотиви навчальної діяльності, потребу в отриманні та розширенні знань.

За висновками, зробленими після розмов з батьками та учнями, можна сказати, що Косік П. А. – толерантний, постійно йде на контакт з батьками, цікавиться позаліцейним життям учнів, їх інтересами.

Результатом постійної творчої праці Косіка П. А.. є висока кваліфікація учнів під час державної атестації. Такий успіх забезпечують: повне керування навчальним процесом; гарантія досягнення запланованих результатів; послідовна орієнтація на визначену мету. Тому Петро Андрійович постійно працює над удосконаленням свого професійного рівня.

Володіє інформаційно-комунікативними технологіями.

З досвіду роботи Косіка П. А. можна рекомендувати активізацію пізнавальної діяльності учнів на уроках виробничого навчання шляхом використання сучасних технічних засобів навчання

Кiлькiсть переглядiв: 38

Коментарi

Для того, щоб залишити коментар на сайті, залогіньтеся або зареєструйтеся, будь ласка.