Тема досвіду: Психосоціальна підтримка дітей та молоді, що знаходяться в складних життєвих обставинах
Об’єкт досвіду: Козубська Наталія Миколаївна, 1957 року народження, освіта – вища, педагогічний стаж – 35 років.
В 1981 році закінчила Львівський державний університет ім. І. Франка за спеціальністю «Романо-германські мови і література», в 1997р. - Кам’янець-Подільський педагогічний інститут за фахом «Практична психологія ».
З 1994 року Козубська Н. М. працює в Нетішинському професійному ліцеї.
Кваліфікаційна категорія – „Практичний психолог вищої категорії”
Адреса досвіду: 30100, Хмельницька область, м. Нетішин, пр-т Незалежності, 2.
Роки вивчення та рік оформлення досвіду: 2012-2017 р.р.
Життєвим кредом Козубської Н.М. є «Словом, ділом, прикладом лишити слід у душах своїх вихованців». Зарекомендувала себе як добросовісний, ініціативний, висококваліфікований працівник, компетентний та творчий педагог.
Працюючи на посаді практичного психолога творчо поєднує різноманітні форми та методи виховного процесу. Вона постійно в пошуках найбільш оптимальних та інноваційних форм і методів роботи з учнями та педагогічними працівниками.
Наталія Миколаївна планує і розробляє розвиваючі, корекційні програми навчально-виховної діяльності з урахуванням індивідуальних, статевих, вікових особливостей учнів. Сприяє пошуку, відбору, розвитку обдарованих учнів. Поважає гідність учнів, захищає їх від будь-яких форм фізичного або психічного насильства, пропагує здоровий спосіб життя.
Надає допомогу учням при підготовці їх до обласних творчих конкурсів (учениця групи № 404 Борисовська Л. – І місце (за оригінальність) у фотоконкурсі «Я – дівчина, а, значить, я красива»).
Здійснює первинну профілактику алкоголізму і наркоманії, інших шкідливих звичок серед підлітків, проводить психолого-педагогічну корекцію асоціальної поведінки, співпрацює з працівниками місцевої організації «Червоний Хрест», працівниками СМСЧ №4.
Приділяє значну увагу вивченню індивідуальних особливостей учнів з особливими освітніми потребами, їх інтеграції в навчально-виховний процес,
Значну увагу приділяє розробці алгоритму взаємодії педагогічних працівників, як у межах навчального закладу, так і поза його межами, щодо забезпечення їх потреб.
Для реалізації даного алгоритму проводить тренінгові заняття з працівниками ліцею. Зокрема «Долання труднощів з резельєнтністю», «Проблеми і перспективи розвитку Нетішинського професійного ліцею», «Конфліктні ситуації у професійній діяльності. Способи їх уникнення», «Толерантне спілкування», «Як діяти в конфліктних ситуаціях», «Справжній вчитель. Хто він?», «Коригування навичок ефективної взаємодії», «Упевненість у собі, як показник компетентності викладача».
Консультує керівників з питань психології управління, практичного використання психології управління, практичного використання психології в організації навчально-виховного процесу.
Наталія Миколаївна - автор багатьох психологічних праць на місцевому рівні. Переможниця міського конкурсу практичних психологів у 2016 році.
Співавтор інноваційного проекту «Психосоціальна підтримка дітей та молоді, що знаходяться в складних життєвих обставинах», який отримав золоту медаль на VII Міжнародній виставці «Сучасні заклади освіти - 2016».
16.11.2016 приймала участь у міському семінарі практичних психологів загальноосвітніх шкіл та дитячих садочків м. Нетішин. Підготувала висту4п на тему «Асоціативні картки як засіб прориву у власну фантазію та креативність, інструмент для самопізнання».
Козубську Н. М. нагороджено грамотою Відділу освіти виконавчого комітету Нетішинської міської ради за перемогу у міському конкурсі статей у газету «нетішинський вісник», присвячений 25-річчю створення психологічної служби освіти в Україні; грамотою за ІІ місце в обласному заочному конкурсі авторів-гумористів «Власні усмішки» серед учнів та працівників ПТНЗ. «Власні усмішки» (Наказ № 752-но від 09.11.11); грамотою НМЦ ПТО ПК за сумлінну працю (Наказ № 10 від 12.04.16)
Завдання, які ставить перед собою Козубська Н. М.:
- спрямування своєї професійної діяльності на формування повноцінного особистісного та інтелектуального розвитку учня, мотивації до самовиховання, самовираження та самореалізації при збереженні психічного здоров’я;
- профілактика негативних явищ в учнівському середовищі, профілактика девіантної та ризикової поведінки підлітків, зокрема профілактика наркоманії, алкоголізму, поширення ВІЛ-СНІДу та хвороб, що передаються статевим шляхом;
- здійснення соціально-педагогічної реабілітації учнів, які зазнали різних форм насильства.
З досвіду роботи практичного психолога Козубської Н. М. можна рекомендувати: Психосоціальна підтримка дітей та молоді, що знаходяться в складних життєвих обставинах
Коментарi