Тема досвіду: Активізація пізнавальної діяльності учнів на уроках математики
Об’єкт досвіду: Осадчий Олександр Борисович, 1956 року народження, освіта – вища, закінчив Рівненський державний педагогічний інститут , спеціальність за дипломом – Математика і фізика. Педагогічний стаж – 36 років.
З 1984 року Осадчий О. Б.. працює в Нетішинському професійному ліцеї
Кваліфікаційна категорія – Спеціаліст вищої категорії”
Педагогічне звання – «Старший викладач»
Адреса досвіду: 30100, Хмельницька область, м. Нетішин, пр-т Незалежності, 2.
Роки вивчення та рік оформлення досвіду: 2011-2016 рр.
Осадчий О. Б. – досвідчений і вимогливий педагог з високим рівнем професіоналізму. Вміє зацікавити учнів своїм предметом, створює доброзичливий мікроклімат на уроці. Досконало володіє ефективним методами навчання, забезпечує високу результативність навчально-виховного процесу.
Уроки Осадчого О. Б. відрізняються доступністю викладення матеріалу, умінням зосередити увагу на головному, прагненням навчити учнів логічно мислити, вміло сформовувати та доводити свою думку, самостійно працювати з додатковою літературою.
Осадчий О. Б. належну увагу приділяє формуванню навиків роботи учнів з інформаційно-комунікативними технологіями. Намагається завантажити кожного учня навчальною роботою. Застосовує різні форми опитування учнів, зокрема: вікторини, програмові картки-завдання, математичні диктанти, самостійні контрольні роботи.
Педагог має досвід вдалого використання у навчальному процесі наочних засобів навчання, роздаткового матеріалу, що дозволяє значно активізувати розумову діяльність учнів.
Велику увагу приділяє позакласній роботі з учнями. Традицією є проведення «Тижня математики», тематичних вечорів.
Викладачем розроблена чітка система реалізації професійної спрямованості уроків математики, використовуючи при цьому задачі виробничого змісту.
Великого значення надає використанню міжпредметних зв’язків, працює над комплексно-методичним забезпеченням предмету. Це допомагає активізувати пізнавальну діяльність учнів, здійснювати оперативний контроль знань, забезпечувати професійну спрямованість викладання предмету. Всю свою роботу з учнями спрямовує на активізацію їх активної діяльності
Вивчає і впроваджує передовий педагогічний досвід педагогів області.
Осадчий О. Б. провів відкриті уроки «Об’єми тіл обертання», «Перпендикуляр і похила»
Підготував дидактичний матеріал «Ігрові методи на уроках математики», методичний та дидактичний матеріал на тему «Інтерактивні методи навчання» та «Довідник математики». Розробив уроки з теми «Комплексні числа».
З досвіду роботи викладача математики Осадчого О. Б.. можна рекомендувати. Активізацію пізнавальної діяльності учнів на уроках математики
Коментарi