Тема досвіду: Використання інтерактивних технологій на уроках української мови та літератури

/Files/images/k_gumantarnih_dostsipln/P1216006.JPG

Об’єкт досвіду: Крученик Галина Федорівна, 1962 року народження, освіта – вища, педагогічний стаж – 35 років.

В 1987 році закінчила Івано-Франківський державний педагогічний інститут за спеціальністю «Педагогіка і методика виховної роботи.

З 1986 року Крученик Г. Ф. працює в Нетішинському професійному ліцеї.

Кваліфікаційна категорія – спеціаліст вищої категорії

Адреса досвіду: 30100, Хмельницька область, м. Нетішин, пр-т Незалежності, 2.

Роки вивчення та рік оформлення досвіду: 2013-2018 рр.

Крученик Галина Федорівна1962 року народження. Освіта – вища, педагогічний стаж -35 років. Кваліфікаціна категорія – спеціаліст вищої категорії.

Галина Федорівна викладає українську мову та літературу в Нетішинському професійному ліцеї з 1984 року. За час роботи зарекомендувала себе методично освідченим педагогом, який добросовісно та самовіддано виконує свої посадові обов’язки.

Крученик Галина Федорівна володіє сучасними формами та методами навчання. Творчий підхід до кожного уроку допомагає викладачу обрати оптимальну форму його проведення, чітко і логічно побудувати виклад навчального матеріалу, спланувати ефективну роботу учнів на уроці.

Особливу увагу Галина Федорівна приділяє використанню інтерактивних технологій на уроках української мови та літератури, завдяки яким учні мислять самостійно, шукають нові шляхи вирішення навчальних завдань.

Інтерактивна діяльність педагога грунтується на діалогічному спілкуванні, яке сприяє взаєморозумінню, взаємодії, спільному розв'язанню загальних завдань.

Одним із ефективних способів, які Крученик Галина Федорівна використовує для залучення учнів до навчання є прийом «навчання у грі», що впливає і на пізнавальну і на емоційно-особистісну сферу учнів.

Літературні ігри – це особливий різновид педагогічних ігор, джерело яких – навчальний матеріал з української літератури. Вони спрямовані на формування інтересу до предмета, організації самостійної робот из додатковою літературою, розвиток творчих здібностей.

Також у своїй роботі Галина Федорівна використовує інтерактивні вправи «Мікрофон», «Займи позицію», прийоми «Відстрочена увага» та «Своя опора» (учень під час розповіді викладача самостійно складає опорний конспект), роботу в парах та малих группах.

Впродовж атестаційного періоду Крученик Г. Ф. підготувала методичні розробки уроків по вивченню творчості Уласа Самчука та Ліни Костенко з використанням інтерактивних технологій, тестові завдання у формі ЗНО для контрольних робіт з української мови та літератури, дидактичний та роздатковий матеріал.

Вивчає та впроваджує передовий педагогічний досвід колег області та України.

Невід’ємною частиною роботи педагога є використання комп’ютерних технологій. Систематично поповнює власний блог новими публікаціями.

Відзначається загальною культурою, високими моральними якостями.

З досвіду роботи викладача української мови та літератури Крученик Галини Федорівни можна рекомендувати: Використання інтерактивних технологій на уроках української мови та літератури.

Кiлькiсть переглядiв: 930

Коментарi

Для того, щоб залишити коментар на сайті, залогіньтеся або зареєструйтеся, будь ласка.