ЗАТВЕРДЖУЮ:
Т. в. о. директора Нетішинського
професійного ліцею
___________ Т. МАКСИМЧУК
План
роботи методичного кабінету
Нетішинського професійного ліцею
на 2020-2021 навчальний рік
I. Організаційна робота методичного кабінету
№ п/п | Зміст діяльності | Дата |
1. | Нарада голів методичних комісій щодо планування роботи на 2020-2021 н.р. | 28.08.20 |
2. | Організація роботи педагогічного колективу над І етапом науково-методичної проблеми «Створення сучасного освітнього середовища для формування професійної, соціальної та особистісної компетентностей при підготовці кваліфікованих робітників» | Впродовж року |
3. | Опрацювання змін до навчальних програм та планів | До 30.08.20 |
4. | Ознайомлення педагогічних працівників з постановою МОЗ № №42 від 30.07.2020р.“Тимчасові рекомендації щодо організації та протиепідемічних заходів у закладах освіти в період карантину в зв’язку з поширенням коронавірусної хвороби (COVID-19)” | До 31.08.20 |
5. | Ознайомлення педагогічних працівників з методичними рекомендаціями щодо викладання навчальних предметів у 2020-2021 н. р. (Лист МОН № 1/9 430 від 11.08.20) | До 31.08.20 |
6. | Опрацювання нормативних документів, що регулюють освітній процес | До 31.08.20 |
7. | Ознайомлення з планами роботи методичних комісій та обговорення заходів для їх виконання | Вересень |
8. | Забезпечення в методичному кабінеті розробку плануючої документації на навчальний рік: - план методичної роботи ліцею на навчальний рік; - план роботи педагогічної ради; - плани роботи методичних комісій; - план роботи школи педагогічної майстерності; - план роботи школи передового педагогічного досвіду; - план роботи атестаційної комісії; - план роботи творчої групи. | Серпень-вересень |
9. | Організація спільно з соціально-психологічною службою ліцею семінарів, круглих столів, конференцій | |
10. | Проведення моніторингу знань учнів І курсу за результатами вхідного діагностування з предметів загальноосвітньої підготовки | До 09.10.2020 |
11. | Надання методичної допомоги педагогам у виборі форм та методів дистанційного навчання на випадок продовження карантину | За вимогою |
12. | Надання методичної допомоги педагогам, які займаються з обдарованими учнями, невстигаючими учнями | Постійно |
13. | Складання графіку проведення відкритих уроків, тематичних тижнів | Вересень |
14. | Поновлення бібліотеки методичного кабінету новинками методичної літератури, періодичними виданнями, посиланнями на інтернет джерела | Протягом року |
II. Підвищення фахового рівня та педагогічної майстерності педагогічних працівників
№ п/п | Зміст діяльності | Сроки виконання |
1. | Нарада з керівниками ШППД, ШПМ щодо організації їх діяльності та забезпечення стабільної роботи шкіл | Вересень |
2. | Організувати проведення заходів щодо підвищення педагогічної майстерності (по можливості в онлайн-режимі): - навчальних семінарів, семінарів – практикумів; - круглих столів; - педагогічних конференцій; - педагогічних читань; - ярмарків педагогічних ідей; - шкіл педагогічної майстерності передового педагогічного досвіду; - індивідуальних і групових консультацій. | Впродовж року |
3. | Проведення інструктивних нарад з педагогами, що підлягають атестації. | Вересень-жовтень |
4. | Надання методичної допомоги педпрацівникам у створенні посібників, електронних посібників | Постійно |
5. | Надання методичної допомоги у розробці педагогами блогів, сайтів; їх корегування та редагування | Постійно |
6. | Проведення консультації для молодих та новоприбулих педпрацівників | Впродовж року |
7. | Поповнення картотеки статей та журналів. | Впродовж року |
8. | Проведення індивідуальних консультації щодо оформлення творчих звітів викладачів, що атестуються. | Лютий |
9. | Спланувати та організувати роботу навчального семінару «Організація дистанційного та змішаного форматів навчання» | Вересень |
10. | Спланувати та організувати роботу круглого столу «Моделі змішаного навчання» | Жовтень |
11. | Спланувати та організувати роботу семінару – практикуму на тему «Принципи організації освітнього процесу за дистанційним та змішаним форматами навчання» | Листопад |
12. | Спланувати та організувати роботу круглого столу «Вивчення стану розробки обраної науково-методичної проблеми в науково-педагогічній літературі» | Грудень |
13. | Спланувати та організувати роботупсихолого-педагогічного семінару «Відстеження рівня адаптації та дослідження фізіологічних особливостей учнів з метою подолання тривожності в умовах освітнього простору» | Січень |
14. | Спланувати та організувати роботу науково-практичного семінару «Професійна компетентність – ключ до оновлення змісту освіти» | Лютий |
15. | Спланувати та організувати роботу семінару-практикуму «Соціальна компетентність особистості: соціально-рольовий підхід» | Березень |
16. | Спланувати та організувати роботу конференції «Формування життєвих компетентностей особистості через діяльнісний підхід у навчанні» | Квітень |
IІІ. Вивчення, узагальнення та впровадження у практику передового педагогічного досвіду.
№ п/п | Зміст діяльності | Сроки виконання |
| Створення творчої групу з числа найбільш компетентних з науково-методичної теми педагогів | Вересень |
| Створення банку даних найкращого педагогічного досвіду по впровадженню в освітній процес дистанційних форм навчання у березні-червні 2019-2020 н. р. | Вересень-листопад |
| Вивчення довіду роботи викладача української мови Васильчук Т. В., викладача англійської мови Шпак Т. Р. | Впродовж року |
| Поповнення інформаційної-бази щодо використання педагогами ліцею ІКТ в навчально-виховному процесі | Впродовж року |
| Надання допомоги педагогічним працівникам у підготовці матеріалів на обласну виставку матеріалів КМЗ «Педагогічні ідеї та знахідки» | Вересень-жовтень |
ІV. Робота методичної ради
№ п/п | Зміст діяльності | Сроки виконання |
1. | Проведення засідань методичної ради. | Раз в два місяці |
4. | Підсумки освітнього процесу в ліцеї за І семестр 2020-2021 н. р. | Січень |
5. | Звіт педагогічних працівників про результати роботи над індивідуальними проблемними темами. | Травень |
6. | Аналіз роботи методичної ради, та завдання на новий навчальний рік. | Травень |
V. Оформити тематичні виставки:
«Розкажи Європі про себе»
«COVID – 19»
«Творчий педагог» (загальноліцейна виставка матеріалів КМЗ предметів професійної підготовки)
«Змішаний та дистанційний формати навчання»
VI. Поповнювати постійно діючі виставки:
«Сучасні освітні технології»
«Всі професії хороші – вибирай на смак»
«Атестаційні матеріали»
«Професійна освіта»
«Мій рідний край – моя історія жива»
«Методична допомога»
«Передовий досвід»
«На допомогу майстру виробничого навчання»
«На допомогу викладачу»
«Педагогіка співробітництва»
Методист Оксана ОВЕРЧУК
Коментарi