Виховна робота
у Нетішинському професійному ліцеї
Виховна робота здійснюється в контексті національної та загальнолюдської культур, охоплює навчально- виховний процес, ґрунтується на свободі вибору мети життєдіяльності та поєднує інтереси особистості, суспільства та нації.
Особливості виховної роботи
- формування в учнів загальнолюдських цінностей та моралі;
- національне та культурне відродження, звичаїв та обрядів, виховання поваги до рідної мови;
- організація інформаційно-просвітницької роботи серед учнів;
- розвиток творчих та інтелектуальних здібностей учнів, залучення дітей до різноманітної діяльності за інтересами;
- організація морально-правового виховання, залучення до цієї роботи працівників правоохоронних органів. Захист прав та інтересів учнів;
- надання допомоги в організації роботи органам учнівського самоврядування;
- організація літнього відпочинку школярів, зокрема дітей пільгового контингенту;
- охорона та зміцнення здоров 'я дітей;
- організація роботи з батьками.
Виховні технології,які використовує в своїй роботі заклад:
- проектні технології;
- інтерактивні технології;
- елементи театральної педагогіки
Нормативно-правова база з виховної роботи
- Декларація прав дитини.
- Закон України про загальну середню освіту.
- Закон України Про молодіжні дитячі організації.
- Конвенція з прав дитини.
- Концепції виховання дітей та молоді у національній системі освіти.
- Основнові орієнтири виховання учнів 1-12 класів загальноосвітніх навчальних закладів України.
- План ВР на 2016/2017 н.р.
Наше педагогічне кредо:
- Кожний школяр має свій індивідуальний талант, наше завдання його виявити, розкрити, розвинути;
- Кожен школяр має право на самореалізацію, самоактуалізацію;
- Кожен школяр має право на вибір життєвої позиції;
- Забезпечити для кожного школяра умови для інтелектуального, морального, духовного, соціально-культурного, фізичного розвитку на основі природних можливостей та здібностей.
Головна мета - виховання інтелектуальної, гуманної, творчої особистості, здатної до активної професійної та громадської діяльності.
Коментарi